Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. Quis Aristidem non mortuum diligit? Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Nemo nostrum istius generis asotos iucunde putat vivere. Minime vero istorum quidem, inquit. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
Cum autem negant ea quicquam ad beatam vitam pertinere, rursus naturam relinquunt. Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum. Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus; An tu me de L. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur.
Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Ratio quidem vestra sic cogit. Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Quid in isto egregio tuo officio et tanta fide-sic enim existimo-ad corpus refers? Utinam quidem dicerent alium alio beatiorem! Iam ruinas videres. Rationis enim perfectio est virtus; A primo, ut opinor, animantium ortu petitur origo summi boni. Quis istud, quaeso, nesciebat? Suo enim quisque studio maxime ducitur.
Quod equidem non reprehendo; Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Duo Reges: constructio interrete. Scrupulum, inquam, abeunti; Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum. Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Quod cum accidisset ut alter alterum necopinato videremus, surrexit statim. Si de re disceptari oportet, nulla mihi tecum, Cato, potest esse dissensio. Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Haec dicuntur inconstantissime.